سگ و گربه

معرفی بهترین اسباب بازی سگ و گربه

اسباب بازی سگ و گربه

هرچقدر که همبازی سگ‌ها و گربه‌ها شوید و با آنها بازی کنید، اما در طی روز به دلایل و مشغله‌های مختلفی که دارید، نمی‌توانید دائما با آنها بازی کنید. بنابراین باید به فکر خرید اسباب بازی مخصوص سگ و گربه بیفتید. در این مقاله قصد داریم تا لیستی از بهترین اسباب بازی برای سگ و گربه را معرفی کنیم تا مشکلِ سرگرم نشدن سگ و گربه ها را حل کنیم.

 

چرا اسباب بازی برای سگ و گربه از واجبات است؟

سگ‌ها و گربه‌ها در روزهای خوب و بد ما همراه همیشگی انسان‌ها و صاحبانشان بوده‌اند. به همین دلیل ما هم باید بیشتر از قبل به آنها اهمیت و توجه ویژه داشته باشیم که اسباب بازی ها نقشی اساسی در تامین سرگرمی، تفریح و نشاطشان ایفا می کند و می‌توانند به سلامت جسمی و روانی آنها کمک شایانی کنند. در این مقاله، سفری به دنیای رنگارنگ اسباب بازی ها خواهیم داشت و با انواع مختلف آنها برای سگ ها و گربه ها آشنا می‌شویم.

 

بررسی انواع اسباب بازی سگ و گربه

به طور کلی اسباب بازی های مختلفی برای سگ و گربه وجود دارد که آنها را از لحاظ جنس، کیفیت و کاربرد متمایز می‌کند.

  • جنس اسباب بازی ها بسته به نوع اسباب بازی می‌تواند پلاستیکی، پارچه‌ای، فلزی و یا چوبی باشد.
  • کیفیت اسباب بازی ها هم به نسبت جنسی که ساخته شده متفاوت است.
  • و بر اساس کارکرد و کابردشان متفاوت هستند مثلا بعضی اسباب بازی های جویدنی هستند و یا برخی از اسباب بازی‌ها نیاز به تحرک بیشتر گربه و سگ دارد که پرتاب کردنی یا دنبال کردنی هستند.

 

لیست بهترین اسباب بازی سگ و گربه

در ادامه لیستی از بهترین اسباب بازی سگ و گربه را به انتخاب مردم و همچنین توصیه مجموعه سپاس پت تهیه کرده‌ایم. این اسباب بازی ها جزو بهترین ها هستند و طبق نظرات هم بین صاحبان سگ و گربه محبوبیت زیادی دارد.

 

اسکرچر گربه

گربه ها به طور غریزی و ناخودآگاه احتیاج دارند که ناخن ‌های خود را بخراشند و تیز کنند. به همین دلیل برای اینکه این کار را با وسایل و اشیاء خونه نکنند، اسکرچر گربه جایگزین عالی هم برای خراشیدن ناخن و هم برای تفریح و سرگرمی او طراح شده است. اسکرچر گربه ژوانیت مدل بلورک یکی از انواع این محصول می‌باشد که قیمت اقتصادی نسبت به سایر اسکرچر ها دارد.

اسباب بازی های جویدنی

اسباب بازی های جویدنی بیشتر برای سگ ها ضروری هستند. آنها به سگ کمک می‌کنند که لثه ها و دندان هایشان را سالم نگه داشته و همچنین بتوانند از جویدن وسایل نامناسب مانند مبلمان یا کفش جلوگیری کنند. با این اسباب بازی ها عملا هم سرگرم می‌شوند و هم از آسیب رساندن به لوازم و اشیاء خانه خودداری می‌کنند. اسباب بازی های جویدنی در انواع مختلفی از جمله اسباب بازی های لاستیکی، نایلونی و چرمی موجود هستند. جالب است بدانید که اسباب بازی های جویدنی به سلامت و تقویت لثه سگ‌ها به خصوص سگ‌هایی مثل نژاد شیتزو کمک می‌کند.

 

بهترین اسباب بازی سگ و گربه

 

توپ ها

توپ یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها برای سگ ها و گربه ها است. توپ ها در انواع مختلفی مانند توپ های تنیس، توپ های لاستیکی، توپ های جویدنی و … موجود هستند. سگ و گربه‌ها می‌توانند با توپ‌ها بازی های تعاملی، دویدنی و… انجام دهند و حسابی سرگرم شوند.

عروسک‌ها

عروسک ها یک اسباب بازی عالی برای حیوانات خصوصا گربه ها هستند. آنها نرم و لطیف هستند و برای غلت خوردن و چنگ زدن عالی هستند.

 

اسباب بازی‌های فکری

یکی دیگر از اسباب بازیهایی که این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده و در لیست بهتری اسباب بازی برای سگ و گربه قرار گرفته است، اسباب بازی فکری می‌باشد. آنها روشی عالی برای به چالش کشیدن ذهن سگ و گربه شما هستند که شامل پازل ها، اسباب بازی های پخش کننده غذا و اسباب بازی های مخفی کردن اسباب بازی باشند. اسباب بازی های فکری می‌توانند به جلوگیری از خستگی و رفتارهای مخرب کمک کنند.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *