طوطیسانان

دستگاه مادر مصنوعی پرنده چیست و چه کاربردی در پرورش طوطی سانان دارد ؟

دستگاه-مادر-مصنوعی-پرندگان-طوطیسانان

جهت خرید آنلاین محصول کلیک کنید

مشکل مرگ و میر جوجه ها در پرندگان و طوطی سانان

اگر شما هم داخل منزل بصورت تفریحی پرورش پرندگان زینتی و طوطی سانان را انجام دادید یا اگر سالهاست بصورت تخصصی درگیر تولید و تکثیر پرندگان زینتی رو انجام دادید قطعا تلفات جوجه های نارس و یا حتی دانخور رو تجربه کرده اید مرگ و میر جوجه ها عوامل و دلایل متعددی دارد :

  • مست بودن والدین
  • بیماری
  • عفونت های ناشی از والدین
  • محیط نامناسب
  • تغییر دما
  • نبود رطوبت کافی
  • خوراک ندادن جوجه ها توسط والدین

برخی از عواملی هستند که سبب مرگ و میر جوجه های طوطی سانان نوپا خواهد شد. و از این رو با بالا رفتن قیمت عجیب پرندگان زینتی گاها شاهد ضررهای زیادی برای پرورش دهندگان طوطی سانان هستیم که بسیار مسله دردناکی است.

راه حل جلوگیری از مرگ جوجه های پرنده چیست ؟

در اکثر موارد پرورش دهندگان پرندگان زینتی ترجیح میدهند که جوجه ها را از والدین جدا نموده و خود بصورت دستی با سرنگ ، کرمک یا قاشق مخصوص سرلاک با سرلاک مخصوص تغذیه نمایند.

تا اینجای کار ایرادی ندارد اما مشکل از جایی شروع میشود که امکان شرایط بهداشتی و ثابت نگهداشتن دما و توازن رطوبت و درمان بیماری بسیار سخت و در برخی مواقع غیر ممکن میباشد از این رو ما تصمیم گرفتیم که این مشکل را بوسیله دستگاه مادر مصنوعی برطرف نماییم.

کارآیی دستگاه مادر مصنوعی برای پرندگان زینتی و طوطیسانان چیست ؟

دستگاه مادر مصنوعی پرنده و طوطی سانان کمک خواهد کرد تا فرآیند تکثیر به گونه ای چشمگیر افزایش پیدا نماید بدین صورت که بوسیله دستگاه دیگر نیاز نخواهد بود تا زمان دانخورشدن جوجه ها بوسیله جفت های مولد صبر کرد و بصورت سرلاکی جوجه ها رو براحتی با قرار دادن داخل دستگاه بزرگ نمایید با اینکار به جفت ها اجازه خواهید داد تا فرآیند جفت گیری مجدد سریعتر صورت پذیرد.

همچنین نحوه نگهداری جوجه های پرندگان زینتی بر خلاف جوجه های گوشتی به گونه ای نیست که بتوان تعداد زیادی را در یک مکان باز و بدون پوشش نکهداری کرد به همین دلیل میباست یک شرایط کاملا استاندارد از لحاظ مکان نگهداری ، دما و رطوبت ، جریان هوا متناوب ایجاد نمود تا شاهد رشد و نمو جوجه ها بصورت سالم باشیم.

دستگاه مادر مصنوعی شرایطی را ایجاد میکند که دقیقا هر انچه را که یک جوجه نارس بدان نیاز دارد تامین کند.

ویژگی های دستگاه مادر مصنوعی پرندگان زینتی و طوطی سانان گروه تولیدی سپاس چیست ؟

ما در گروه تولیدی سپاس بنا بر تجربه و با بکارگیری مهندسین الکترونیک دستگاهی را طراحی و تولید نموده ایم که نیاز شما جهت نگهداری و پرورش جوجه های نارس پرندگان را برطرف نماییم. سنسور به کار رفته در دستگاه مادر کاملا فول هوشمند بوده و بدست متخصصین توانمند ایرانی تهیه و تولید شده است.

شما میتوانید میزان دما و رطوبت را بصورت دلخواه و متناسب با سن جوجه ها تنظیم نمایید این سنسور به شما اجازه خواهد داد تا جریان هوا را بصورت متناوب بوسیله فن گردش هوا درون دستگاه داشته باشید و همچنین در مواقعی که دما و رطوبت درون دستگاه از حد مجاز بالاتر رود دستگاه مادر مصنوعی بصورت خودکار دما یا رطوبت اضافی را بوسیله فن تخلیه خارج و تنظیم نماید.

لامپ مادون قرمز به کار رفته در دستگاه کاملا وارداتی بوده و از نمونه های معتبر میباشد لامپ مادون قرمز علاوه بر ایجاد گرما خاصیت درمانی نیز داشته و به جوجه های پرندگان بیمار کمک خواهد کرد تا هر چه سریعتر بهبودی خود را تجربه نمایند.

گرمایش دستگاه بوسیله هیتر مخصوصی هست که درون باکس طراحی و تعبیه شده و بوسیله سنسور فعال می شود.

دستگاه مادر پرنده مجهز به دیمر بوده و براحتی میتوانید از لامپ مادون قرمز بصورت حداقل و حداکثری بهره ببرید.

سیستم رطوبت ساز دستگاه بوسیله پیزو تولید بخار سرد تامین میگردد.

جنس بدنه و امکانات ویژه ای که تنها در دستگاه های مجموعه سپاس بکار رفته است :

کف دستگاه برای سهولت اسان کشوی نظافت طراحی و تعبیه گردیده تا برای نظافت دستگاه مشکلی ایجاد نشود.

توری small طراحی شده روی سینی این اجازه را به شما میدهد تا تعداد جوجه های زیادی را داخل دستگاه مادر
کنار هم قرار داده و فضولات ناشی از جوجه ها در کف سینی ریخته شده و باعث الودگی جوجه ها نگردد.

همچنین جنس بدنه دستگاه مادر از جنس پلی وینیل بوده که علاوه بر سبکی و زیبایی ۱۰۰درصد قابل شستشو بوده و مشکلی با رطوبت و گرما ندارد و به هیج وجه امکان آتش سوزی را ندارد.

پرورش دهندگان پرندگان زینتی و طوطی سانان حرفه ای (سالن داران) عزیز و خانگی میتوانند با ضمانت معتبر و گارانتی انواع مدل ها و سایز دلخواه دستگاه مادر مصنوعی پرنده را از مجموعه سپاس تهیه نمایند.

جهت مشاوره و خرید عبارت (دستگاه مادر مصنوعی) را به شماره های ۰۹۲۰۶۴۹۹۶۲۹ از واتساپ پیام ارسال نمائید.

انواع نمونه های دیگر مادر مصنوعی پرندگان زینتی و طوطی سانان گروه تولیدی سپاس

بازدیدکنندگان محترم و پرورش دهندگان گرامی لطفا دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *